Powered By Blogger

lørdag 12. november 2011

Øvelse

Angstlidelse .... Dagen igår tok jeg toget hjem ifra enheten - husker ikke sist jeg tok toget! Det var en helt grusom tur. Tårene rant og rant. Husker svært lite av turen, uten om at jeg satt i mye angst og var innesluttet. Satt på toget helt til jeg skulle gå av (mestring) - (som jeg overhode ikke kan kjenne på). Tanker om døden kommer, er ikke redd for å dø, men er redd for at noe skal skje meg. Selv om jeg ikke redd for det likevel. Tenker stygge, dumme tanker. Tenker på alt som kan skjer på turen ned til tog stasjonen, og på toget. Tenker på alle bakteriene, på dører, billetter, seter , penger, lufta osv. Får helt angst av baktrielle ting !! Andre mennesker gjør meg ukomfortabel. Trist men sant!



Fredager er alltid en utfordring - dagen på enheten ender alltid med en tøff lunsj, stort sett en annerledes lunsj enn vanlig. Følelsen av overspising. Alltid en tøff start på helgen. Dagen igår startet med taxi tur innover - drosjesjåføren tok en annen vei enn vanlig - vanskelig for meg. Angsten kom. HERREGUD - teit at det er så lite som skal til. Men dessverre, er sånn det er blitt. Angsten er blitt min følges"venn" .. Dagen inn og dagen ut - På inn og utpust. HATER at jeg må øve meg på togkjøring, har enda ikke blitt vant med å kjøre bil. Togturer tilsier : mye folk, mye støy, mye nytt. Det framhever angsten! Kjenner hjertet begynner å banke bare av å tenke på at jeg må øve enda mer til uke ;`( Hvorfor kan jeg ikke bare få slippe. Lære meg å spise Kp før jeg må begynne på nye utfordringer. Går en ting dårlig, går alt dårlig. Får jeg til KP, går det utover S.S eller over trening -.- symptom forskyvning. Selv om jeg ikke ønsker.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar