Powered By Blogger

tirsdag 8. november 2011

Laser .... Og Stemmer i mitt hode -.-

Timebestillingen er gjort O.o Det bare skjedde... hehe... Men er såå lei briller.. Og alt det andre som følger med - som finger merking, dogg , flekker og riper... Og ikke minst når det snør eller regner ute.. Vanndråper på glassa.. Tenk å kunne slippe det ;D Tenk å kunne se alt UTEN briller!! Herlig.. Men gud å skummelt, noen som skal pirke innpå øynene mine o.O EKKELT! Klarer nesten ikke å ta på dem selv.. Oslo er byen , det er der jeg skal på undersøkelse.. Håper bare jeg får ta laser, har skjeve hornhinner, og er ikke bestandig man kan ta operasjon med det. Så får bare x-fingrene ;)

"lillelørdag" kvelden før dagen - var så deilig å kunne få gå tur igjen igår. Over 1 uke siden sist jeg hadde fått lov å være i aktivitet. Siden vektkravet var bestått så fikk jeg lov til å bruke kroppen litt igjen. Og til uka skal jeg begynne å trene styrke - ser jeg fram til!!

Stemmer i mitt hode - krangler og krangler .. hva er rett og hva er galt .. hva skal jeg gjøre og hva skal jeg ikke gjøre.. Hvorfor blir SF aldri fornøyd .. Blir dratt til alle kanter.. Rådløs .. Tar hensyn til SF og meg selv. hvem har rett til å ha stemmerett når. JEG vil ha, men får sjeldent... SF er sterk , og jeg er svak ?  >_<  Når skal jeg få lov til å innta det JEG ønsker, og ikke telle KCAL og karbohydrater hele tiden. Hode surrer og surrer, blir sliten i tankene mine.. Får skallebank og blir irritert. Når skal jeg bli kvitt disse tvangstankene som er med på å styre hverdagen. Kjenner angsten stiger etterhvert som tvangstankene har fått kommet til oppmerksomheten på enheten - har luftet de. Når jeg da MÅ jobbe med de, kommer svettingen, sinne, skjelvingen, irritasjonen, kvalmen og slimtrollet. Kjenner jeg blir utilpass - at jeg bare vil flukte! Springe vekk og gjemme meg!!

Ser skygger - er aldri alene. Skvetter og blir redd. Hvem er det som er rundt meg. En skikkelse eller er det bare jeg som ser "syner" !!

2 kommentarer:

  1. Jeg skulle kommentere hos deg, men jeg får det faktisk ikke til fra Mobil... Det var merkelig.. Jeg skulle bare si at jeg håper du får slik operasjon, for briller er noe herk... Jeg har selv briller bruker de aldri for det du skriver over her..

    Jeg føler meg jo litt dum da, for jeg får så mye migrene når jeg ikke bruker dem, men jeg hater de virkelig...!!

    klem fra saga

    SvarSlett
  2. Migrene er ikke noe godt - hatt noen migrene"anfall" .. Og de er ikke noe å trakte etter! Briller er noe herk, så hadde vært godt å slippe ;D Og lurt å bruke - for din del ;O)

    Klemmer!

    SvarSlett