Powered By Blogger

søndag 6. november 2011

Søndag .... Natt ... søvn ... løs

Natten har vært grufull .. mareritt på mareritt... Og ikke bare det , fest i underetg.... Angsten har ulmet fra topp til tå.. Angst for maten som har har blitt inntatt heele uken + masse snop -.- Vil bort bort booort!! Selv om jeg ønsker så inderlig å bli frisk, normal eller hva jeg skal kalle livet glade dager.... Ber til GUD om at denne dagen skal gå fort! Trenger å få denne veie dagen ut av hode.. Få bort angsten for at vektoppgang skal være i boks.. HATER at jeg kjenner kilo`ene legger seg ... Jeg er blitt en flodhest ;`(

Sykdommen gjør meg sprø, selv om jeg syns den er "god" å ha med seg... Den gjør så mye...
Den tvinger meg til stygge tanker, tvinger meg til å ikke ha det noe godt, tvinger meg til å gjøre ting som ikke ligger for normaliteten ... Den gjør meg usosial, den gjør meg sosial , den gjør meg sint, glad, frustrert, lei meg, energiløs, energifull, sulten , mett , tynn , feit , ukontrollert , redd , liten , stor , svak , sterk , den får meg til å kjenne på hat, livløs , ikke eksisterende , levende , tristhet og sinne!! Den gir meg alt men ingenting!! Hvorfor ønsker jeg så inderlig å holde fast ved den ... Dette er en sykdom jeg ikke ønsker min verste fiende.. Den er grufull , samtidig som den er min beste venn ... En venn som henger over deg og sier negative ting og som får deg til å føle deg lite-verdig og som ett NULL .. Likevel holder jeg fast ved den ... SYKE syke tvangen...



Control


Jeg er og blir kontrollert !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar