Powered By Blogger

fredag 18. november 2011

Trist

Merkelig hvordan ting påvirker en.
Kommentarer kan være så sårende. Fikk en her om dagen - Syns du er blitt rundt jeg.
WHAT? - Takk tenkte jeg og måtte spørre hva jeg hørte. "ikke ta det ille opp" Ikke ta det ille opp - du er blitt rundt. Takk for at  du gjør det "lettere" å få i seg mat. Takk for at du gjør det lettere å få til vektoppgang. Takk for at jeg kanskje er ett skritt nærmere for å miste plassen min på SPIS! Takk skal du faen mæ ha!!!!


Hvordan la være å la det gå inn på en ?


En med spiseforstyrrelser tenker ikke annet på enn mat, vekt, KCAL, karbohydrater, mat, trening, light, mat, kropp, mat heele tiden. (hvertfall så gjør jeg det) fins ikke mere slitsomt enn å skikke på klokka for å se hvor lenge siden man spiste eller hvor lenge siden man tok noen øvelser for å kjenne seg "lettere"! Kjenne på kroppen om man fortjener mat (noe man(jeg) sjeldent gjør), men noe jeg MÅ få til for å kunne få det normale tilbake.


Her om dagen fikk jeg en tlf samtale, noen lurte på hva som feilte den pga personen kastet opp etter hvert måltid! Personen spurte meg pga regnet med at jeg hadde vært borti det eller kjente til "symptomene" ? :O Hvorfor og hvordan skulle jeg vite om det ? - Bare fordi jeg har SF ? Så skulle jeg vite om det ... Nedvergende ;`( Og FREKT!!! Kunne ikke blitt mer såret eller skuffet. Folk vet ikke hva jeg sliter med eller hva jeg må igjennom HVER ENSTE dag for å få livet tilbake. Føler folk bagatelliserer det!! Trist! Og når den personen endelig  ringer meg (familie), så er samtalen om seg selv ? Ikke spør meg hvordan jeg har det - SKUFFENDE!!! Så lei av at andre hele tiden tror jeg har noe å gi og gi og gi hele tiden , og ikke få noe tilbake... Jeg også trenger det! Men nå kjenner jeg at jeg må isolerer jeg meg fra de som skuffer meg hele tiden. Har ikke tid eller ork til å leve opp til både det ene og det andre - må få meg selv på beina før jeg kan g andre noe som helst! 


Drit og dra!


Innerst inne håper jeg vel bare at de skal bry seg litt og spørre meg om hvordan jeg har det!


Om jeg skal dra fram noe positivt så må det være at det enda er varme grader ute ;D
Og kanskje at jeg kan ta med meg de måltidene jeg klarer alene som en mestring (om jeg bare kunnet kjent på det som en god ting)


Go`hælj <3

2 kommentarer:

  1. Hærregud...tankeløse folk!
    Legger igjen masse klemmer <3

    SvarSlett
  2. Ja er de ikke herlige ;) Haha.. Tragisk vet du!! Klemmer gjør godt for ei frustrert og såret jente <3

    SvarSlett