Powered By Blogger

tirsdag 22. november 2011

kløøøør

Lurer på om jeg har fått noe i kroppen jeg ikke tåler - klør og jeg klør og jeg klør! * Kløe syke* ? :O Stress kanskje, indre stress. Det er beina som er værst , våkner opp om natta og klør meg til blods. Veldig merkelig og ikke minst slitsomt! Stå opp kl 5, da orket jeg ikke å ligge å vri meg mere. Så nå er det fyr i peisen og godt og varmt <3 *LYKKE


Idag er det kort dag på "SPIS" , jeg liker denne dagen svært lite. Angsten spiser meg opp innvendig - igrunn har angsten vært ille siden mandag - men ellers er Onsdager slitsomme , pga kortdag. Andre liker sikkert korte dager, men jeg er omvendt, pga all ventingen på taxi og styr, og laging av frokost selv.
Men veldig godt med alene tid på morgen - er en dag i uka jeg har det og må bare nyte <3 *Ro og fred*




Godt at man har tak over hode og varme i hus!

Ha en superduper dag!!

1 kommentar:

  1. Kjenner det med kløen! Klør forferdelig over hele kroppen i perioder (...)

    SvarSlett