Powered By Blogger

søndag 30. oktober 2011

Når speilet lyver .....


Belive it!!

Det er en av de viktigste tinga i hverdagen - tro på det - tro på deg selv.
§ Ikke vanskelig å gi råd - men å følge dem selv.
Akk sånn som å lage mat - ikke vanskelig.
Men vanskelig å lage det du selv skal spise !!

Se på deg selv i speilet - hvem ser du ?
§ deg selv eller det du tror du er ?
Hvordan ser jeg egentlig ut ..
Ser jeg meg selv i speilet - eller ser jeg Anna Bell?

Jeg kan se på andre og tenke - sånn vil jeg også se ut.
Lyst til å være ei jente og kunne godta å ha former.
Jeg vil kunne godta å unne meg noe godt - og nyte det!
Ikke bare spise det fordi jeg MÅ.
Jeg ønsker å kunne gå i butikken og handle som andre "normale" ....
Ønsker å kunne gå på cafè og spise lunsj og ta en kaffe
Vil gå på kino og spise godis
og NYTE DET!!!
Vil kunne gå ut å spise en romlemantisk middag med min kjære.
Bestille en flaske vin
og NYTE DET!

Kan jeg noen gang få være "normal" - igjen ?

Helgen er over - og KP er så og si i boks ;D
Kanskje noe huller - men MYE bedre enn de 2 forje helgene.
Mestring!!
Om jeg bare kunne klart å kjenne på den følelsen.
Den kommer vel for en dag ;O)

- Det å overvinne frykten er en vanskelig oppgave!!!


Bekymringer er som spedbarn,
de vokser bare når de pleies.

Ha en smuuuuud Søndag <3




1 kommentar:

  1. Giver dig ret. Det er altid let at give råd, men svært at lytte til dem selv.
    Det er en fin blog du har(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlett