Powered By Blogger

mandag 3. oktober 2011

Dessert .....

Mandag og Torsdag er det dessert på enheten istedenfor søtt mellom måltid.
Idag var det gèle med vaniljesaus - noe jeg syns var VELDIG VANSKELIG!!! ;`(
Tragisk at noe kan ødelegge så mye.
Det er jo normalt å spise. Men ikke for meg.
Men hva er normalt for meg da :O

Vektoppgang - WÆÆ.. Takler så dårlig da...


Skadefri i 8dager - YEEEY :D
Arra begynner å gro - de klør, og det er jo en bra ting!
Mine krigsarr "forsvinner".
Og sånn håper jeg det blir.

Kjenner trening`s trangen biter meg i rumpa.
Noe jeg både tenker positivt OG negativt om.
Trener jeg for mye, blir det mere mat + ND >_<
Og stiller jeg ikke på disse vektkrava hver uka, kommer denne "tenkepausen" inn.
Så vet ikke hvor mye "glede" denne treningen kan gi meg.
Og kjenner jeg på denne metthetsfølelsen kommer skadetrangen inn,
da tenker jeg at trening er en bedre og lurere idè!!

TURBULENT!!
WHAT TO DOoooO ... ?


Imorgen begynner det ei ny ei i gruppa vår.
(Enda flere i rommet på samme tid) >_< 
;`(
Noe jeg sliter så med. Da kommer Klaus"hansen" på besøk-
ANGSTEN OG KLAUSforbien min sitt navn.
Og på Tirsdager har vi grupper stort sett hele dagen -.-
Grufull dag i vente.
*Meen, håpe på det går bra*
Nå er vi 6jenter i gruppa . og da er det enda 2 plasser igjen som skal fylles opp.
Kommer to til i løpet av 1 mnd!


Enda mere å jobbe med!!
Ikke bare mat som er imOt meg .....


2 kommentarer:

  1. Hurra for skadefrie dager :D
    Hang in there vesla, om 2 dager joiner jeg de helvetes vanskelige dagene ang mat jeg også...GAWD.
    Lykke til med uka :)

    SvarSlett
  2. Ja nå kommer Modum i en løpende fart for deg . . Spennende på en skummel måte! Men går nok superdupert - er nok veldig godt for deg :D Lenge skal du være der? Masse lykke til imorgen <3

    SvarSlett