Powered By Blogger

lørdag 8. oktober 2011

Whyyyyyy ...

Hvorfor er det så vanskelig å la være å titte på matoppskrifter og KCAL innhold på disse matvarene O_o ? Kikker og kikker til øyne går på kryss og tvers. Og hvorfor er det så vanskelig å spise mat hjemme og ikke såå vanskelig på enheten - hvorfor kan jeg ikke tillate meg selv å spise mat. Mat = medisin. Men det fungere dårlig å si det selv hjemme. På enheten har jeg ikke noe valg, skulle vært sånn hjemme også! Skulle hatt folk som hang over meg og beit meg i rumpa om jeg ikke inntok alle måltider som jeg skal i løpet av dagen. Ikke bare falle tilbake til mitt / SF dumme spisemønster. Fortjener jeg ikke mat som alle andre - er jeg mindre verdt, er det derfor jeg ikke får "lov" ? Hva er forskjell på meg og andre ? Hvorfor skal det være så vanskelig å lage seg mat og sette seg ned og nyte .. Hva skal til ? -.- Helger er ikke like trivelige som før merker jeg. Venter bare på at mandagen skal komme, sånn at jeg kan ha den hjelpen rundt meg som jeg skal ha. Selv om jeg ønsker å kunne klare dette på egenhånd. SKAM! Er så redd for om jeg får til alle måltidene hjemme, så ender det i selvskading pga å kjenne på metthetsfølelsen - er det derfor jeg ikke får til å spise fordi jeg ikke ønsker at det skal ende blodig ? >_< Føler meg ikke tilstrekkelig på noen plan. Selv om jeg kjenner at jeg har mere energi og mere livsglad, noe som jeg liker veldig godt - så får jeg det ikke til - FRUSTRERT . Elsker å ha energi og overskudd til å gå tur og prøver å være sosial. Likær skog og mark - likær runda "mi" i skogen. Løpe runda mi jeg hadde når jeg var "frisk" (ere) likær å kunne vise meg i skogen. Tar på god musikk på øra og bare nyter høstturene <3 Håper å kunne få til helge planene mine denne helgen + KP fra enheten og ikke bare SF sin KP! Har snakket med ett par venninner om vinkveld i aften - er evigheter siden sist. Har så lyst å kunne føle på at jeg mestret denne helgen med avtalene - selv om jeg så og si gjorde det forje helg, men da vant SF over meg ;`(

<3 Tenk positive tanker - gjør positive ting - si positive ord - og det positive GROR <3


 Ut på tur aldri sur :D

Er klar for å hoppe hinter for utfordringene i helgen :O)

VIL NÅ HELGE MÅLA MINE!!

Veiing på Mandag :S
Vektkrav ... >_<
Men det er jo derfor jeg er der - får å bli frisk og FIIIIN :D

Go`lørdag alle man <3

1 kommentar:

  1. Det er vanskelig å la være å se på det, men tror man bare må være helt bevisst på at det ikke er bra for en :-)

    SvarSlett