Powered By Blogger

lørdag 24. desember 2011

tyveelleve

Da er snart året omme. Nytt år, ny start, blanke ark og friske minner. GUUUD å jeg gleder meg til å begynne på nytt år. Desember er en s t r e s s full mnd, og bare for en aften. Romjula er koselig - masse fine og koselige filmer! Tidlig oppe om morrane, nyte ro og freden med en eller tre kopper med svart dampende lykke ;O) Tegnefilmer og pusekos! Soloppgangen første juledag kommer nå med fargene rød(oransje) blå og lille-rosa. VAKKERT naturvesen! Knitring fra peisen og lukten fra juletreet er bare lykke <3 Lukter godt!!

I jula, romjula må / burde man fokusere på det gode, det positive og det varme! Selv har jeg ikke noen spesielle gode minner, opplevelser fra julenes fortid, men prøver å se det gode i det meste. Prøver å finne gode stunder å ta med videre på reisen. Gleder meg til det året jeg kan se tilbake og tenke - for en fantastisk juledag ;)

De beste julegledene er å se andres smil og glede!


Noe jeg ønsker meg å få med meg neste år, er ett show med Lisa Williams <3


Noen som har vært ett eller flere show av henne med positive opplevelser?






GOD JUL videre - håper dere har noen fantastiske dager med familie, venner og kjære!!

1 kommentar:

  1. <3 Fortsatt god jul til deg! jeg har vært på Lisa Williams show! det var helt utrolig og ei jeg var med som er søsteren til min avdøde stemor snakket med Lisa, hun ble tilkalt. Det var helt hårreisende å høre hva min stemor hadde å fortelle til alle som er igjen. ubeskrivelig <3

    SvarSlett