Powered By Blogger

lørdag 10. desember 2011

S.I.N.N.E !!!

ND endte i vasken og rett i søpla...
Har to ND jeg skal ha i meg daglig, skulle da ta min andre lørdag formiddag, angsten, sinne og frustrasjonen kom, og det gikk utover ND. Åpnet alle, helte dem ut og kastet den, braste ut i søpla, og dem forsvant. Angret senere, pga da måtte jeg på apoteket å hente nye, noe jeg ikke fikk til -_- så dagen idag (søndag tredje advent)blir det vanskelig å få i seg ND. Må jeg da få i meg ekstra mat for å få til vektkravet imorgen / for uka >_< HJELPES å teit!!!!! SF vant den forbaskade kampen. Angsten er så jævlig at jeg har ikke ord. Den gjør meg fysisk og PSYKISK dårlig!!


Hadde ellers en hyggelig dag med min kjære, første gangen på år og dag som vi hadde en lørdags kveld som kjærester. Var på kino (arme riddere) (Satt gjennom filmen med angst, kvalme, skjelving og skallebank) vi holdt hender, smilte og hadde det koselig <3 <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar